Direktlänk till inlägg 14 januari 2013

Dags igen

Av Joakim Larsson - 14 januari 2013 11:14

Hej ........


Det var ett tag sen jag skrev här men har kommit på att man kanske ska börja igen för det hjälpte mig då jag hade det svårt och jobbigt inte för att nån läser min blogg men jag får ut allt jag har inom mig och det är så skönt o få det ......


Jag kämpar fortfarande med att slåss med dem sociala myndigheterna för att kunna överleva det enda bra som skett i mitt liv är att jag har änterligen fått mitt C-Kort nu o får köra en tung lastbil över 3,5 ton....


Sen har man även tror jag ordnat sig en flickvän men jag vet inte ännu hur det är med det.....


återkommer snart med mer om mig o min fight med soc

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Joakim Larsson - 1 februari 2012 15:03

Nu är det onsdag o det är kallare än någonsin nu sen jag blev hemlös. man har ingen tur med alla dem besök man gör hos dem som hyr ut ett rum ingen lycka på långa vägar bara en massa motgångar...   Ser fan ingen ljusning i detta här nu o jag vet ...

Av Joakim Larsson - 27 januari 2012 14:56

Hej var ett lite tag sen jag skrev men jag har inte haft orken till det för jag har liksom inte kunnat sovit nåt vidare utan varit vaken nere på centralen i malmö.......   Jag ska tillbringa min helg där nere för några vänner har man inte kvar so...

Av Joakim Larsson - 24 januari 2012 16:59

Hej........   Jag tillhör den osynliga gruppen här i Sverige den som ingen vill se eller veta att den finns och det är DEM HEMLÖSA.   Alla tror att en hemlös är en narkoman eller alkoholist men så mina vänner o dem jag inte känner är inte fal...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Jocke

Jocke´s bok


Ovido - Quiz & Flashcards